Asennusrenkaan rakenteen ansiosta korkeuden säätö on helppoa, nopeaa ja luotettava.

Rasiassa on runsaasti tilaa ja asennus on helppoa myös haastavissa asennustilanteissa.

Kierrä, nosta tai kallista!

Uuden integroidun asennusrenkaan ansiosta koje voidaan kiinnittää haluttuun asentoon kiertämällä tai kallistamalla rengasta. Lisäksi asennusrengasta nostamalla voidaan asentaa myös kahdelle kipsilevyseinälle.

 

Hyödyt

    • Säätömahdollisuus 1-2:lle kipsilevyseinille.
    • Lisäksi rengas mahdollistaa kojeen kiinnittämisen haluttuun asentoon.
    • Kaksi avointa Ø 20 mm kiintonysää, joissa molemmissa Ø 16 mm supistaja ja toisessa sulkutulppa.
    • Asennusrengasta voidaan kallistaa jopa neljä astetta.
    • Rankakiinnitysmahdollisuus.
    • ABB:n rasiatarvikkeet (yhdyskappaleet, nysät yms.) yhteensopivia myös tämän rasian kanssa.

 

Snro Tyyppi Kuvaus Pakkauskoot
11 523 56 AU5.6 Kojerasia, seinämäpaksuus 13-27 mm 50

Lisätarvikkeet

11 523 57 AS95 Rasiatuki kojerasialle AU5.6 (66–95 mm rangalle) 20/500
11 523 93 AS26.12 Rankakiinnike naulauslevyllä 12 mm 10/100

 

LISÄTIETOJA:

​tuotepäällikkö Ari Lehkosuo puh. 010 283 2308, ari.lehkosuo@slo.fi  tai SLO-myynti

 

 

Poikkeusaikanakin kehitetään menestystekijöitä

Pandemian aiheuttamat taloudelliset menetykset ovat olleet Suomessa monilla toimialoilla valtavia. Kysynnän heikentyminen keskeisillä vientimarkkinoilla on synnyttänyt vaikeuksia muun muassa teollisuudelle ja viennille.

EVlink Wallbox Plus – Uudistunut kotilatauslaite nopealla toimituksella suoraan SLO:n varastosta!

EVlink Wallbox Plus on tyylikäs, helppokäyttöinen ja ennen kaikkea luotettava kotilatauslaite, jolla saat tunnissa ladattua autoosi lisää toimintamatkaa 20-100 km, laitemallista ja auton ominaisuuksista riippuen.

Lataussähkö helposti WAGOn lattakaapelijärjestelmällä

Järvenpääläisen rivitaloyhtiön parkkipaikoilla ladataan sähköautoja. Latauspaikat toteutettiin lattakaapelointijärjestelmällä, joka on verrattain uusi teknologia. Taloyhtiön pihalle toteutettiin yhteensä 33 latauspaikkaa. Tulevaisuudessa latausasemien määrää halutaan kasvattaa kaikkiin autopaikkoihin. WAGO Finlandin järjestelmässä virranottolaitteen liitosyksikkö asennetaan lattakaapelin päälle, jolloin sähköä voidaan jakaa helposti ilman lisäkaapeloinnin tarvetta tai uusia sähkörasioita. Tämä helpottaa selvästi tulevien vuosien asennuksia. Asennustyön kesto lyheni merkittävästi – Helppo ja siisti. Perinteisellä kaapelointijärjestelmällä latausliitäntä olisi selvästi massiivisempi. Näin WAGO Finlandin lattakaapelijärjestelmää kuvailee sähköasennuksia teollisuuteen, liike- ja julkitiloihin ja kotitalouksiin tekevän Napocom Oy:n toimitusjohtaja Jukka Ikonen. Hänen yrityksensä on toteuttanut viime aikoina sähköautojen latausmahdollisuuden kahteen kohteeseen Uudellamaalla nimenomaan lattakaapelijärjestelmällä. – Jos tekisimme saman asennuksen perinteisellä kaapelointijärjestelmällä, jokaiseen autolatauspaikkaan pitäisi laittaa oma jakorasia. Tämä hidastaisi työtä merkittävästi. Arvioni mukaan lattakaapelilla työn kesto on puolet lyhyempi, Ikonen kertoo. Äskettäin Ikosen yritys toteutti latausmahdollisuuden Helsingin Lauttasaaressa sijaitsevan taloyhtiön 270 autopaikkaan. Kyseinen kohde suunniteltiin alusta pitäen WAGOn lattakaapelijärjestelmällä. Nopean asennuksen lisäksi järjestelmän etuna on skaalautuvuus moniin eri käyttökohteisiin. Järjestelmä soveltuu pieniin ja isoihin parkkitiloihin, kauppakeskusten parkkihalleihin sekä taloyhtiöiden pysäköintihalleihin ja -katoksiin. Siisti ja viimeistelty lopputulos Asennuksista vastanneen Jukka Ikosen mukaan lattakaapelointi mahdollisti tarvittavat muutokset järvenpääläiskohteessa. – Jos olisimme tehneet asennuksen perinteisellä kaapelointijärjestelmällä, emme olisi saaneet mahtumaan kaapeleita suojausten sisään, koska rasiat olisivat olleet varsin isoja. Lopputulos olisi ollut aika järjettömän näköinen. Lattakaapelilla asennuksen lopputulos oli siisti, Ikonen kertoo.