GAROn GLB- ja TWIN-asemat on suunniteltu tulevaisuutta silmällä pitäen. Niissä on vakiona mm. dynaaminen kuormanhallinta, joka valvoo, ettei kiinteistön pääsulakkeita ylikuormiteta. Hyödyntämällä latausasemien dip-kytkimiä lataustehon rajoittamisessa, voidaan kohteisiin valita järkevästi jo alun alkaen 22 kW:n latausasema, jolloin muuttuvat tulevaisuudenkin tarpeet tulevat otetuiksi huomioon: sähköliittymän päivitys ei vaadi jatkossa uutta tehokkaampaa latausasemaa, vaan pieni muutos asetuksissa riittää.

Liikenne sähköistyy ja onpa tarve yksittäiselle latausasemalle mökille, kotiin, taloyhtiöön tai julkiseen lataukseen, DC-pikalatausasemia unohtamatta, löytyy GAROn valikoimista ratkaisu kohteeseen kuin kohteeseen.

Tutustu GAROn 22 kW:n perus GLB- ja TWIN-latausasemien tarjontaan

GLB

TWIN (GTB)

3451418

3451558

3451419

3451559

3451420

3451560

3451421

 

3451440

 

3451441

 

3451567

 

GAROn OCPP-tiedonsiirtoa tukevat22 kW:n GLB+ ja TWIN+ -latausasemat löydät täältä

GLB+

TWIN+ (GTB+)

3451457

3451572

3451459

3451575

3451513

 

3451514

 

GAROlla on tarjota OCPP-ympäristöön tarkoitettujen GAROn sähköauton latausasemiin, GTB+, LS4 ja Althea, yhteensopiva maksuautomaatti lataustapahtumien veloittamiseksi. Maksuautomaatti GAROn latausasemille esiteltiin sähkömessuilla Jyväskylässä.

Lue lisää maksuautomaatista >

Vinkki!

GAROlla on myös erittäin laaja valikoima autolämmityspistorasiatuotteita.

Tilaa Lataa esite

Teksti ja kuvat: Garo

UTUlta Home Box -latausasemat sähköautojen luotettavaan lataukseen

Sähköautojen määrän kasvaessa hyvää vauhtia, luotettavien ja helppokäyttöisten latauspisteiden tarve on noussut radikaalisti. Tämän kehityksen tueksi UTU on laajentanut tuotevalikoimaansa helppokäyttöisillä ja kilpailukykyisillä Ratio Electricin HomeBox -latausasemilla. Ne soveltuvat erinomaisesti pientalojen, taloyhtiöiden ja liikekiinteistöjen latauspisteiksi.

Aurinkoenergian uudet tuulet ja sähköautoilun tuleminen

Aurinkoenergiamarkkinoiden kehitys on ollut jo vuosia puheenaiheena Suomessa.

Paketit sähköisen kuriirin kyydissä

Sähköautoja on yksityiskäytössä jo jonkin verran, mutta jakeluliikenteessä sähköinen pirssi on harvinaisempi. SLO päätti kokeilla ajan hengen mukaisesti toimitusten kuljettamista täyssähköautolla. Parin vuoden ajojen perusteella voidaan todeta, että sähköauto vie asiakkaiden tilaukset perille varsin hyvin. Lue kirjoituksesta, mitä havaintoja kokeilusta syntyi.