Teksti:
Jarmo Harttunen markkinointipäällikkö, SLO Oy

Ojenna viestikapula SLO-myyjällesi

Hyvä myyjä aloittaa jokaisen aamunsa kysymyksellä: Kuinka voin palvella asiakkaitamme tänään hyvin? Itselle asetettu rehellinen kysymys auttaa pitämään mielessä sen tärkeimmän, eli asiakkaan.

Onnistuneen asiakaskokemuksen yhtälö

Tuotteista pitää saada tietoa, saatavuuden pitää olla kunnossa, tietotekniikan tulee toimia, logistiikan sujua ja laskutuksen olla oikein. Yksittäiset huippusuoritukset eivät kuitenkaan pysty tuomaan pysyvää hyvän olon tunnetta.  Hyvä asiakaskokemus on asioiden summa ja jokaisella SLO:laisella on tärkeä rooli kokonaisuuden kasaamisessa. Kaikki SLO:laiset eivät kuitenkaan ole suorassa kontaktissa asiakkaidemme kanssa, myynti kuljettaa viestikapulan perille.

Myyjään luottava asiakas on rehellinen

Nopein keino paikallistaa onnistuminen tai mahdollinen epäkohta on asiakkaalta tuleva palaute. Tavoitteenamme on, että asiakassuhteemme ovat niin vahvoja, että asiakkaamme uskaltavat ja haluavat kertoa vahvuutemme ja kohdat, missä voisimme parantaa. Antakaa siis myyjille rohkeasti palautetta. Avoin keskustelu auttaa saavuttamaan maaliviivan ensimmäisenä.

Otetaan mestaruus yhdessä!

ETD Pölysulku LC adapteri helpottaa asennusta

ETD Pölysulku™ LC adapterit nopeuttavat ja varmistavat verkon asennusta ja ylläpitoa.

TE kaapelikengät

SLO:n valikoimasta löytyy laaja valikoima luotettavia liittimiä TE Connectivityltä.

CoreLine Malaga LED: Yksinkertaisesti tehokas

CoreLine Malaga LED -tuotesarja on suunniteltu yleiseen tie-, katu- ja asuinaluekäyttöön