SLO uudistaa jatkuvasti tuotevalikoimaansa vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden ja markkinoiden vaatimuksia. Asiakkaamme ovat avainasemassa, koska vain he voivat kertoa tarpeensa. Tiedon perusteella SLO valitsee kehityskohteet yhteistyössä valmistajien kanssa. Täsmällisestä kehitystyöstä asiakkaamme hyötyvät monenlaisin tavoin.
Erilaiset sähköiset työkalut, kuten integraatiot asiakkaan ja SLO:n toiminnanohjausjärjestelmien välillä, SLO verkkokauppa ja App sekä tehokas logistiikka helpottavat asiakkaan hankintapäätöksiä. Sähköisistä kanavista saa heti tiedon hinnasta ja tuotteen saatavuudesta. Nämä ja ostamisen helppous nopeuttavat hankintaprosesseja. Käyttämällä sähköisiä palveluja asiakas voi keskittyä paremmin oman liiketoimintansa kehittämiseen ja kasvattamiseen.
Tekninen asiantuntija luotsaa asiakasta tuoteviidakossa
SLO:n tekninen osaaminen ja tuki asiakkaille nousee tärkeäksi tekijäksi, kun tuotevalikoimat kasvavat. Olemme panostaneet tekniseen osaamiseen sekä tukeen ja tästä todisteena sertifikaatit ABB:lta sekä SMC:ltä. Sertifikaatteja tärkeämpää on kuitenkin halu auttaa asiakasta tuotevalinnoissa sekä oikeiden kustannussäästöjen tuominen liiketoimintaan. Kouluttamalla omaa henkilöstöämme voimme varmistaa parhaan mahdollisen palvelutason kentällä.
Teollisuustuotevalikoimamme kasvaa koko ajan
Tästä esimerkkeinä mm. pneumatiikan tuotteet, instrumentointituotteet prosessiteollisuuteen ja kiinteistöihin sekä teollisuuskaapelivalikoima, jossa olemme tehneet valintoja varsinkin asiakaspalautteen avulla. Ei sovi myöskään unohtaa valikoimassamme olevia teollisuusautomaatiotuotteita, joita kysytään jatkuvasti enemmän. Uutuuksia onkin tullut markkinoille kiitettävään tahtiin.
Jatkuvalla dialogilla asiakkaiden, oman henkilöstömme sekä valmistajien kanssa varmistamme, että valikoimamme ja palvelumme ovat juuri niitä, joita meiltä odotetaan ja halutaan.