GAROn latausasema GLBDCM-T222WO (Snro: 3451421) sopii asennettavaksi omakotitalojen, taloyhtiöiden ja toimistojen parkkipaikoille tai vaikka parkkihalleihin. Aseman voi asentaa seinään tai erillisen latausasemaa varten suunnitellun pylvään avulla maahan. Latausasemassa on yksi Type2-pistorasia, jonka latausteho on max. 22 kW.
Latausasemassa on DIP-kytkimet, joiden avulla voidaan rajoittaa lataustehoa. Asema on varustettu DC-tasavirtavalvonnalla sekä kWh-mittarilla. A-tyypin vikavirtasuoja tulee asentaa aseman syöttöön. GLBDC-asemissa on 10 mm² riviliittimet syöttökaapelille.
WIFI ja RFID saatavilla lisämoduuleina
GLBDC-version latausasemat voidaan varustaa lisävarusteina saatavana olevilla WIFI-moduulilla sekä RFID-lukijalla. Latauksen tila indikoidaan kolmivärisellä LED-valolla. Kaikki GLBDC-mallin latausasemat ovat yhteensopivia dynaamiseen kuormanohjausjärjestelmään. Kuormanohjaus pudottaa virtaa/lataustehoa, kun kiinteistön kokonaiskuormitus lähestyy kiinteistön pääsulakkeen määrittämää kokonaiskuormitusta. Dynaamisen kuormanohjausjärjestelmän rakentaminen vaatii kWh-mittarin asentamista keskukseen sekä järjestelmään liitettävien asemien ketjuttamista parikaapelilla.
Latausasema GLBDCM-T222FC (Snro: 3451419) sopii myös asennettavaksi omakotitalojen, taloyhtiöiden ja toimistojen parkkipaikoille tai parkkihalleihin. Tässä latausasemassa on yksi Type2 kiinteä 4,5 m kaapeli, jonka latausteho on max. 22 kW ja aseman voi asentaa seinään tai erillisen latausasemaa varten suunnitellun pylvään avulla maahan.
Pistorasiallisen mallin lailla tässäkin latausasemassa on DIP-kytkimet, joiden avulla lataustehoa voidaan rajoittaa. Asema on samoin varustettu DC-tasavirtavalvonnalla sekä kWh-mittarilla. A-tyypin vikavirtasuoja tulee asentaa aseman syöttöön. GLBDC-asemissa on 10 mm² riviliittimet syöttökaapelille.
täydentää WLAN-moduulilla snro 34 514 25, käyttäjä pääsee käsiksi kulutuslukematietoihinsa, joista saa tallennettua raportin, vaikka matkapuhelimeen, helpottamaan matkalaskujen raportoinnissa.
Jakelukiskojärjestelmä sähkönjakeluun 160 A asti
Canalis KN on suunniteltu sähkönjakeluun, korkeintaan 160 A. Canalis KNT on varustettu väyläjohtimilla yksinkertaisten ohjaus-/valvontajärjestelmien asennusta varten (valaistus tai muut kuormat).
Autoilun sähköistymisen myötä on tullut tarve löytää sähköautonlatauksen toteuttamiselle nopeita ratkaisuja. Uudet sekä vanhat kiinteistöt ovat haasteen edessä, "miten toteuttaa sähköautojen lataus kustannustehokkaasti?"