Uusi Theben AT-1 Hybridikello auton esilämmitykseen ja/tai lataukseen

AT-1 Hybrid kelloa on helppo käyttää suoraan painikkeista tai siihen saatavalla Bluetooth sovelluksella iOS ja Android käyttöjärjestelmiin.

Sovellus on ilmainen ja ladattavissa App store ja Google Play kaupoista. Sovellus on helppokäyttöinen ja toteutettu 3:lla eri kielellä(Suomi, Ruotsi ja Englanti). Sovelluksessa on kWh-mittaus johon on mahdollista myös syöttää hinta, jolloin käyttäjä näkee arvion kulutetusta sähköstä myös euroina.

Ajastimen edut

  • Ajastimessa on valittavissa 2- tai 4-tunnin esilämmitys sekä lataus yksivaiheisena maks. 8 tuntia.
  • Normaalit pistokehybridiajoneuvot voidaan ladata täyteen vaivattomasti.
  • Lisäksi ajastimeen on mahdollista asentaa ulkoinen anturi(lisätarvike) jolla esilämmittäminen tapahtuu ulkolämpötilan mukaan ja turhalta lämmittämiseltä säästytään.

Yhteensopiva Piken kanssa

Ajastin on mahdollista nimetä käyttäjälleen, jolloin se on aina käyttövalmis kun sitä tarvitaan tai vaihtoehtoisesti vapaa käyttö - ajastimeen voi liittyä kuka tahansa yksittäistä käyttöä varten.

AT-1 Hybrid voidaan vaihtaa olemassa olevaan PIKE-piharasiaan, mikäli niissä käytössä on normaali mekaaninen AT-1 lämmitysajastin! Tämä säästää aikaa ja vaivaa, sulakekokoja ei tarvitse muuttaa.

Snro: 26 066 99


Teksti ja kuvat: Theben

ABB:n jakokeskukset sähköautojen lataamiseen

Tehokas, luotettava ja joustava sähköverkkoliitäntä

B-tyypin vikavirtasuojat sähköauton lataukseen kaikissa olosuhteissa

Sähköauton latausasemia rakennetaan yhä enemmän. Usein ne asennetaan ulos, jolloin asennusympäristö on sateen, lumen ja pölyn takia hyvin vaativa. Schneider Electric on tuonut markkinoille nimenomaan sähköauton latauskäyttöön tarkoitetut B-tyypin vikavirtasuojat. Ne tarjoavat parhaan mahdollisen suojan Suomen olosuhteissa.

Latausratkaisut kaikille sähköautoille

Myös Suomessa autojen tankkaus siirtyy huoltoasemilta kotipihoille ja erilaisille pysäköintipaikoille. Sähköautojen akustoihin tankataan tasavirtaa, joka muunnetaan verkosta auton omalla latauslaitteella, kytkemällä auto latauskaapelilla AC-latausrasiaan tai tasavirtana suoraan DC-latausaseman latauskaapelilla akustoon.