Jarmo Harttunen
markkinointipäällikkö,
SLO Oy
15.3.2018

Sähköhenkilöinä olemme tottuneet puhumaan mittaamisen yhteydessä volteista, ampeereista ja kilowateista.Näiden mittaamiseen meitä löytyy valikoimastamme useita mittareita. Sähköisten arvojen lisäksi meillä on kokemusta mitata toimintaamme asiakkaiden kanssa. Asiakkaiden kanssa keskustellessa tulee esille, että toimintamme on kunnossa. Haluamme kuitenkin näyttää raportoinnilla sen todeksi.

Yhteistyöhömme kuuluu jatkuva asioiden kehittäminen ja parantaminen. Myös muutostoimenpiteiden mittaaminen sisältyy kehitysprosesseihin. Seuraamalla yhdessä sovittuja mittareita, kuten kaupan arvoa, toimitusvarmuutta tai sähköisen ostamisen osuutta, pääsemme kehittämään molempien liiketoimintaa.

Riippumatta siitä, mitä ostokanavaa asiakkaamme haluavat käyttää – EDI, verkkokauppa, SLO APP, sähköposti tai puhelin – pystymme keräämän kaiken datan yhteiseen käyttöön. Voimme seurata, toimiiko yhdessä sovitut toimintamallit myös organisaatiotasolla. Kun ohjaamme toiminnan yhdessä sovittuihin tuotteisiin ja toimintamalleihin, syntyy säästöä.

Kaikki tehot hyödyksi liiketoiminnassa, haluamme yhteistyömme tuottavan pätötehoa.

PAIKALLISAKUT TEOLLISUUSKÄYTTÖÖN

EXIDE TECHNOLOGIES on maailman johtava lyijyhappoakkujen valmistaja, joka toimii kaikkialla maailmassa

Menestyjät keskittyvät asiakaskokemukseen

SLO on panostanut digitaalisiin palveluihin, mutta ratkaisevassa asemassa ovat asiakkaat. Ilman aktiivisia käyttäjiä parhainkaan sovellus ei tuo mitään lisäarvoa. SLO:n tärkeä tehtävä on opastaa asiakkaita hyödyntämään digipalveluitamme parhaalla mahdollisella tavalla.