Jarmo Harttunen
markkinointipäällikkö,
SLO Oy
12.2.2019

SLO on panostanut digitaalisiin palveluihin, mutta ratkaisevassa asemassa ovat asiakkaat. Ilman aktiivisia käyttäjiä parhainkaan sovellus ei tuo mitään lisäarvoa. SLO:n tärkeä tehtävä on opastaa asiakkaita hyödyntämään digipalveluitamme parhaalla mahdollisella tavalla.

Digi mahdollistaa vuorovaikutteisen kanssakäymisen asiakkaan kanssa. Siksi menestyjät keskittyvät asiakaskokemuksen parantamiseen digitaalisilla ratkaisuilla.

Onnistumisen mittarit ovat asiakkaan subjektiiviseen kokemukseen perustuvia. Usein onnistumista mitataan nopeudella, ystävällisyydellä ja asiantuntijuudella.

Onnistumisen mittarit SLO:lla

Ei-numeeriset arvot ovat tärkeimpiä mittareita myös SLO:lla. Nopeutta voi olla ripeä puhelimeen vastaaminen tai oikean tuotteen löytyminen oikealla toimitusrytmillä. Yritämme vastata erilaisiin tarpeisiin tasavertaisesti.

Asiantuntijuus on aina loppupelissä kovaa valuuttaa ja sen arvostusta on tekniikan alalla mahdoton yliarvioida. Tekniikka kehittyy joka päivä, joten hyödyllisten ja hyödyttömien innovaatioiden erottaminen on haastavaa. Tässä SLO:n asiantuntijoiden osaaminen on tärkeässä roolissa.

SLO:n digikanavat

Ylpeänä voimme kertoa, että SLO APP on ottanut paikkansa toimialan käytetyimpänä ja hyödyllisimpänä ostospaikkana. Mobiilisovellus on ketterä tapa asioida ja taskussa kulkeva sähkötarvikkeiden kauppapaikka on avoinna 24/7. Mobiilisovellusta kehitetään jatkuvasti asiakaspalautteiden perusteella.

Asiakaskokemukseen on kiinnitetty huomiota tuomalla SLO Verkkokauppaan uusia ominaisuuksia. Toimitusvarmuutemme onkin jo nyt toimialan eliittiä.

Uutta verkkokaupassa:

  • Olemme parantaneet tuotehakua.
  • Toimitusseurannalla asiakkaamme saavat lisäarvoa työmaiden suunnittelussa.

Lue lisää lehdestä

Verkosto 2019 -messuilla annoimme vinkkejä hyödyllisistä tekniikoista. Jos messut jäivät väliin, pääset kätevästi kiinni messujen antiin Sähkö- ja Televerkko -lehden avulla. Lehdestä löydät kaikki osastolla olleet tuotteet ja tarinat.

Matkusta vuosi 2019 tiedon valtatiellä SLO:n nopeassa ja mukavassa kyydissä!

Enston jakokaappien merkkitangot uudistuvat

Uudistuksen myötä merkkitankojen sähkönumerot ja nimet muuttuvat.

Techsys-tuotteita valvontajärjestelmiin

Techsys on 25 vuoden ajan kehittänyt ja valmistanut tuotteita erilaisiin valvontajärjestelmiin. Pääasiakasryhminä ovat sähkönjakelu, energiantuotanto, sähköinen liikenne ja telecom.

EnGenius Neutron – yrityksen WLAN-ratkaisu

EnGenius Neutron -tuoteperhe koostuu yrityksille suunnitelluista kustannustehokkaista ja luotettavista kytkimistä, tukiasemista ja hallintaohjelmistosta.