Jarmo Harttunen
Markkinointipäällikkö,
SLO Oy
18.8.2020

Suosittelemiemme Valinnat -tuotteiden pitää herättää tunteita ensisijaisesti meissä itsessämme. Heikko luottamus omiin valintoihin näkyisi valitettavasti läpi ja markkinointiviesti jäisi puolinaiseksi. Usko omiin valintoihin pitää olla - ja onneksi se onkin - järkkymätön.

Lattea jaarittelu jättää kuulijan kylmäksi

Tuotteista on helppo puhua insinöörimäisesti ja kertoa vain niiden teknisistä ominaisuuksista, jolloin hyödyt saattavat jäädä epäselviksi. Vahva usko omiin valintoihin näkyy ylpeytenä ja kiinnostuksena siitä, miten tuotetta voi parhaiten hyödyntää ja kuinka voimme palvella vieläkin paremmin. Asiakkaiden hyvinvointi on toimintamme ehdoton edellytys ja tavoitteemme jokapäiväisessä työssämme. Parasta valikoiman ja palveluiden kehitystyötä onkin toimiva ja vuorovaikutteinen yhteispeli asiakkaan kanssa.

Hyvä pysäyttää kuuntelemaan

Uudesta tarjonnasta puhuttaessa SLO:n myyjät ovat avainasemassa. Antamistamme ehdotuksista seuraa taloudellista hyötyä, jolloin onkin syytä käyttää aikaa keskusteluun myyjämme kanssa.

Tuotteiden brändäys on onnistunutta, kun asiakaspalaute muodostuu adjektiiveista kuten hyvälaatuinen, helppo asentaa, kestävä ja edullinen. Hyvän palautteen antanut asiakas pysähtyy myös helpommin kuuntelemaan SLO:n myyjän tekemiä ehdotuksia.

Todistettuja onnistumisia satamäärin

Kun olemme yhteistyössä rakentaneet onnistuneen tuotemielikuvan, on SLO:n valintoihin sekä tuote- ja palveluratkaisuehdotuksiin helppo luottaa. Koska olemme ylpeitä yhteisestä menestyksestä, kerromme tarinat mielellämme julkisesti. Löydät satoja meidän ja asiakkaidemme yhteisiä onnistumisia Ideat-sivustoltamme. (https://ideat.slo.fi/ ) Käy tutustumassa jo tänään!

Voimme olla tyytyväisiä, kun kuulemme teidän sanovan: Onko sopivaa SLO Valinnat-tuotetta tai ratkaisua saatavilla?